Marketingová komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Klára Babáková, DiS.
Bc. Klára Babáková, DiS.
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Analysis of marketing communication of a selected company
Anotace:
Klára, B. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti.Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti IKEA. Cílem práce je zhodnotit komunikační nástroje, které společnost momentálně využívá a navrhnout nové nástroje komunikačního mixu, které by firma mohla využít ke svému zlepšení. V teoretické části jsou postupně uvedeny …víceAbstract:
Klára, B. Analysis of marketing communication of a selected company.Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This diploma thesis deals with the analysis of the IKEA company marketing communication. The aim of the diploma thesis is to evaluate currently used communication tools and suggest new tools of a communication mix which the company could use for its improvement. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev