Aneta Meisnerová

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy

The influence of marketing communication in eating disorders
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části se zabývá body image, ideálem krásy, poruchami příjmu potravy, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Druhá část je tvořena dotazníkem, rozhovorem s lékařem a obsahovou analýzou příběhů pacientek. Cílem je zjistit, zda existuje nějaký vliv marketingové …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the influence of marketing communication in eating disorders. The thesis is divided into two parts. In the first theoretical part deals with body image, ideal of beauty, eating disorders, marketing communication and communication mix. The second practical part consists of a questionnaire, an interview with a medical doctor and content analysis of stories from patients …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31275