Lucie Hamrlová

Diplomová práce

Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele

Effect of influencer marketing on consumers´ purchase decision making
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématikou influencer marketingu, jakožto komunikačního nástroje, přičemž zkoumá a identifikuje jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů. Daná práce si v první řadě klade za cíl vyhodnotit, skrze jaké prostředky lze zvýšit nákupy daného produktu či služby za pomocí influencer marketingu. V druhé řadě práce zjišťuje dopad veřejně přiznané spolupráce influencerů na …více
Abstract:
This master thesis is concerned with the topic of influencer marketing as a communication tool, whereas it investigates and identifies its effects on consumers´ purchase decision making. The main goal of this thesis is to assess, which means can be used to increase purchase of given product or service using influencer marketing. Secondly the thesis investigates impact of publicly exposed cooperation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Monika Šrámková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79170