Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele – Lucie Hamrlová
Lucie Hamrlová
Diplomová práce
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
Effect of influencer marketing on consumers´ purchase decision making
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématikou influencer marketingu, jakožto komunikačního nástroje, přičemž zkoumá a identifikuje jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů. Daná práce si v první řadě klade za cíl vyhodnotit, skrze jaké prostředky lze zvýšit nákupy daného produktu či služby za pomocí influencer marketingu. V druhé řadě práce zjišťuje dopad veřejně přiznané spolupráce influencerů na …víceAbstract:
This master thesis is concerned with the topic of influencer marketing as a communication tool, whereas it investigates and identifies its effects on consumers´ purchase decision making. The main goal of this thesis is to assess, which means can be used to increase purchase of given product or service using influencer marketing. Secondly the thesis investigates impact of publicly exposed cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79170
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Monika Šrámková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79170
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev