Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele – Ing. Kristýna Nová
Ing. Kristýna Nová
Bakalářská práce
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Music as a Part of Advertising and a Tool to Influence Customers
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na použití hudby v reklamě. Dále se zabývá možnostmi, které marketéři mají a omezeními, která by měli mít na zřeteli. V první kapitole jsou definovány pojmy, jež jsou dále v práci využívány. Dalších kapitoly obsahují tématiku komunikačního mixu a psychologie reklamy. Celý text obsahuje příklady z praxe pro jasnější představy o popisované problematice. Cílem práce je popis …víceAbstract:
The bachelor thesis describes how music can be used in advertising. All the possibilities and limitations that marketers should take into account are further depicted in the paper. In the first chapter, terms used further in the text are defined. In the following chapters, themes of marketing communications mix and psychology of advertising are focused on. The whole script contains examples from practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fmuaa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev