Ing. Kristýna Nová

Bakalářská práce

Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele

Music as a Part of Advertising and a Tool to Influence Customers
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na použití hudby v reklamě. Dále se zabývá možnostmi, které marketéři mají a omezeními, která by měli mít na zřeteli. V první kapitole jsou definovány pojmy, jež jsou dále v práci využívány. Dalších kapitoly obsahují tématiku komunikačního mixu a psychologie reklamy. Celý text obsahuje příklady z praxe pro jasnější představy o popisované problematice. Cílem práce je popis …více
Abstract:
The bachelor thesis describes how music can be used in advertising. All the possibilities and limitations that marketers should take into account are further depicted in the paper. In the first chapter, terms used further in the text are defined. In the following chapters, themes of marketing communications mix and psychology of advertising are focused on. The whole script contains examples from practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní