In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané společnosti – Anastasia Maslakova
Anastasia Maslakova
Bakalářská práce
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané společnosti
In-store marketing and its application in the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem in - store marketing, neboli marketingem v místě prodeje. Cílem práce je analyzovat současný stav in-store marketingu v hypermarketu Kaufland Mladá Boleslav a provést srovnání s konkurencí. Na základě zjištěných skutečností předložit návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje marketingové komunikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on In-store marketing strategy or in other words on strategy at point of sale. The aim of this thesis is to analyze current In-store marketing stategy of Kaufland Mlada Boleslav and conduct a competition comparison. Based on such comparion, recommendation will be made. This thesis is devided into two parts, theoretical and practical part. Theretical part focuces on marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva