Návrh marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Alice Hermanová
Bc. Alice Hermanová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Proposal marketing communication of selected company
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh marketingové komunikace developerské firmy. První teoretická část je zaměřena na rešerši pojmů z oblasti marketingu, marketingového mixu, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýzy a analýzy konkurence. Druhá praktická část je zaměřena na současný stav komunikace podniku směrem k zákazníkům a na základě rozhovoru, provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the design of marketing communication of a development company. The first theoretical part is focused on research concepts from the field of marketing, marketing mix, marketing communication tools, SWOT analysis and competitive analysis. The second practical part is focused on the current state of the company's communication towards customers, and based on the interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/fo5w7/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev