Bc. Tomáš Kracík

Diplomová práce

Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0

Application of marketing in a new technological environment of Industry 4.0
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. V první části jsou vymezeny základní pojmy jak k problematice Průmyslu 4.0, tak k problematice marketingového výzkumu a komunikace. Další část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu ohledně chytrého řízení domácnosti Smart Home. Na základě výzkumu je doporučen návrh vhodné marketingové komunikační …více
Abstract:
The dissertation thesis deals with the application of marketing in new technological environment Industry 4.0. The basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused on the implementation of marketing research of clever household management Smart Home. Based on the research, suggestions for appropriate marketing communication of Smart Home technology are recommended …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kracík, Tomáš. Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku

Práce na příbuzné téma

Všechny práce