Analýza chování studentů na trhu jazykové přípravy – Monika Smékalová
Monika Smékalová
Bachelor's thesis
Analýza chování studentů na trhu jazykové přípravy
Analysis of Student Behaviour on the Market of Developing Language Skills
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce byla analýza chování studentů na trhu jazykové přípravy. V bakalářské práci se zaměřuji a přiblížení katedry jazyků VŠB-TUO od její minulosti až po současnost. V práci popisuji vývoj trhu jazykové přípravy a dále popisuji makroekonomické ukazatele. Část práce byla také zaměřena na teorii spotřebitelského chování. Bakalářská práce měla poukázat na znalost cizích jazyků současných …moreAbstract:
Goal of bachelor work was to analyze student behaviour on the language school market. The work measured student attitude to the assessment of foreign language education on the Technical university.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/89333
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Zuzana Némethová
- Reader: Martina Hoďáková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová