Návrh komunikační strategie společnosti PAPER DESIGN, s.r.o. – Karolína Lisztwanová
Karolína Lisztwanová
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie společnosti PAPER DESIGN, s.r.o.
Proposal of communication strategy for company PAPER DESIGN, s.r.o
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci společnosti PAPER DESIGN, s.r.o., která dlouhodobě působí na velkoobchodním a maloobchodním papírenském trhu v České republice. Tato práce si klade za cíl navrhnout a doporučit komunikační strategii vybrané firmy na základě dat získaných prostřednictvím analýzy stávající marketingové komunikace, konkurenční analýzy, dotazníkového šetření v sektoru …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the company PAPER DESIGN, s.r.o., which has long been active in the wholesale and retail paper market in the Czech Republic. This work aims to design and recommend a communication strategy of a selected company based on data obtained through the analysis of the existing marketing communication, competitive analysis, questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev