Vít Řezníček

Master's thesis

Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice

Social networks in marketing communication of the BMW brand in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace …more
Abstract:
This thesis analyzes the communication of BMW Group Czech Republic on the social networks (mainly on Facebook, Twitter and Instagram). The first part of the thesis describes different forms of commercial communications with an emphasis on online communication. The second part consists of the introduction of the BMW brand and its activities in the Czech Republic. The practical part consists of 2 parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Ivo Králíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44564