Analýza českého knižního trhu pro účely zavedení nového produktu – Markéta Kubalová
Markéta Kubalová
Diplomová práce
Analýza českého knižního trhu pro účely zavedení nového produktu
Analysis of Czech Book Market for the Purpose of a New Product Launch
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo nalezení ideální kombinace atributů pro nově zaváděný produkt a nalezení jeho optimální ceny prostřednictvím analýzy českého knižního trhu. Práce byla zaměřena zejména na zavádění nového produktu na trh. Byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Pro výběr respondentů byly stanoveny kvóty dle věku. Data byla analyzována pomocí …víceAbstract:
The goal of my thesis was to find an optimal combination of attributes for a newly launched product and to find an optimal price through the analysis of Czech Book Market. The work was mainly focused on the topic of New Product Launch. Electronic interview method was used through a structured questionnaire. For the selection of respondents quotas were set by age. Data were analyzed using the classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Hana Kusýnová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBALOVÁ, Markéta. \textit{Analýza českého knižního trhu pro účely zavedení nového produktu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/in6l20/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová