Bc. Anna Chocholatá
Master's thesis
Spotřeba ovlivněná etikou
The Impact of Ethical Concerns on Consumption
Abstract:
Tato diplomová práce je v teoretické části zaměřena na aktuální ekologickou situaci, nákupní chování spotřebitelů, problematiku palmového oleje a zelený marketing. V praktické části jsem se zabývala deskriptivní analýzou marketingové komunikace Koalice proti palmovému oleji, vyhodnocením anketního šetření na téma Obsah palmového oleje ve výrobcích a nákupní rozhodování zákazníka a v závěru uvádím několik …moreAbstract:
This theses is in the first part focused on the the current ecological situation, consumers shopping choices, palm oil and green marketing. The second part includes descriptive analysis of Koalice proti palmovému oleji’s marketing communication, results of poll research on the topic Palm Oil in products and consumer’s shopping behaviour. In the end, I add a few practical tips and suggestions which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nxycv/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev