Tereza Zemanová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace T-Mobile

Marketing Communicatios T-Mobile
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní …více
Abstract:
Bachelor Thesis "Marketing Communications T-Mobile" is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is to bring readers the basic concepts and tools of marketing communications, including new and becoming more modern trends in this area. The practical part describes the market of mobile operators in the Czech Republic and outlines how the tools of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20459