Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice – Bc. Ingrid Oboňová
Bc. Ingrid Oboňová
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
Consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery market in the Czech Republic
Anotace:
Oboňová, I. Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v rámci čokolády a čokoládových cukrovinek v České republice. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitelovo chování v rámci zmíněných cukrovinek. Tohoto …víceAbstract:
Oboňová, I. Consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery market in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. Diploma thesis deals with the consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery in the Czech Republic. The main objective of this thesis is to identify factors that influence consumer behaviour within the confectionery. This goal is achieved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBOŇOVÁ, Ingrid. \textit{Chování spotřebitelů na trhu s~čokoládou a~čokoládovými cukrovinkami v~České republice}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/iwicz7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová