Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice – Bc. Ingrid Oboňová
Bc. Ingrid Oboňová
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
Consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery market in the Czech Republic
Abstract:
Oboňová, I. Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v rámci čokolády a čokoládových cukrovinek v České republice. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitelovo chování v rámci zmíněných cukrovinek. Tohoto …moreAbstract:
Oboňová, I. Consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery market in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. Diploma thesis deals with the consumer behaviour in the chocolate and chocolate confectionery in the Czech Republic. The main objective of this thesis is to identify factors that influence consumer behaviour within the confectionery. This goal is achieved …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Reader: Marcela Tuzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBOŇOVÁ, Ingrid. \textit{Chování spotřebitelů na trhu s~čokoládou a~čokoládovými cukrovinkami v~České republice}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/iwicz7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová