Návrh optimalizace marketingové komunikace Pražského kulinářského institutu – Matyáš Kapsa
Matyáš Kapsa
Bakalářská práce
Návrh optimalizace marketingové komunikace Pražského kulinářského institutu
Proposal for optimizing marketing communication of the Prague Culinary Institute
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy trhu škol vaření v Praze a průzkumu stávajících a potenciálních zákazníků navrhnout budoucí směřování marketingové komunikační strategie Pražského kulinářského institutu. V teoreticko-metodologické části autor prezentuje rešerši odborné literatury týkající se marketingové komunikace a využitých metod v kontextu posuzované společnosti. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to propose a future direction for online marketing and communication activities of the Prague Culinary Institute. To achieve this goal, multiple methods and tools are employed. The theoretical part introduces the topic of marketing communication in the form of a literature review and discusses methods used in the subsequent practical part of the thesis. Current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Nina Bočková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93548
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev