Matyáš Kapsa

Bakalářská práce

Návrh optimalizace marketingové komunikace Pražského kulinářského institutu

Proposal for optimizing marketing communication of the Prague Culinary Institute
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy trhu škol vaření v Praze a průzkumu stávajících a potenciálních zákazníků navrhnout budoucí směřování marketingové komunikační strategie Pražského kulinářského institutu. V teoreticko-metodologické části autor prezentuje rešerši odborné literatury týkající se marketingové komunikace a využitých metod v kontextu posuzované společnosti. Praktická část obsahuje …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims to propose a future direction for online marketing and communication activities of the Prague Culinary Institute. To achieve this goal, multiple methods and tools are employed. The theoretical part introduces the topic of marketing communication in the form of a literature review and discusses methods used in the subsequent practical part of the thesis. Current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Nina Bočková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93548