Uvedení opery Perkmon a její význam pro podporu regionální identity Krušnohoří – Zuzana Bechyňová
Zuzana Bechyňová
Bakalářská práce
Uvedení opery Perkmon a její význam pro podporu regionální identity Krušnohoří
The introduction of the opera Perkmon and its importance for supporting the regional identity of the Ore Mountains
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje projektu Trautzlovy umělecké společnosti, který připomíná osobnost významného teplického skladatele Josefa Wolframa a tím navazuje na zpřetrhané kořeny kulturní kontinuity. Cílem práce je popsat proces uvedení opery Perkmon, definovat její význam pro regionální identitu a zjistit motivace členů spolku Trautzlova umělecká společnost, která tento projekt zaštiťuje. S využitím …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the project of Trautzl’s Art Company which commemorates the personality of the important composer from Teplice Josef Wolfram and thus follows the severed roots of cultural heritage. The thesis aims to describe the process of introducing the opera Perkmon, define its importance for the regional identity, and find out the motivations of Trautzl’s Art Company’s members …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Kouba
- Oponent: Ilja Šmíd
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Lokální kultura jakožto nástroj trvale udržitelného systému měst
Zdeňka Valečková -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová