The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd. – Daniela Nacházelová
Daniela Nacházelová
Bachelor's thesis
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Abstract:
This bachelor thesis covers theory and practical analysis of guerilla marketing. Theory covers main principles for successful guerilla campaign process, law aspects of guerilla marketing and general principles that every company should follow. Practical part is cover-ing target groups of Rowline Ltd., specifies methodology of work, defines marketing re-search methodology and specifies research questions …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NACHÁZELOVÁ, Daniela. \textit{The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/j3ytjs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nacházelová, Daniela. The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Zuzana Nosková -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory
Jakub Strnad -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová