The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd. – Daniela Nacházelová
Daniela Nacházelová
Bakalářská práce
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Abstract:
This bachelor thesis covers theory and practical analysis of guerilla marketing. Theory covers main principles for successful guerilla campaign process, law aspects of guerilla marketing and general principles that every company should follow. Practical part is cover-ing target groups of Rowline Ltd., specifies methodology of work, defines marketing re-search methodology and specifies research questions …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nacházelová, Daniela. The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Zuzana Nosková -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory
Jakub Strnad -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek