Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o. – Martina Bravená
Martina Bravená
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.
Analysis of marketing communication of fitness center
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace fitness centra World Class Health Academy v Praze, které je součástí společnosti World Class International, s.r.o., jedním z největších poskytovatelů fitness a wellness služeb ve Střední a Východní Evropě. Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra se zaměřením na komunikační mix a návrh možných řešení směřujících k …viacAbstract:
The bachelor thesis deal with marketing communication of World Class Health Academy fitness center in Prague, which belongs to the company World Class International, s.r.o., one of the largest supplier of fitness and wellness services in Central and East Europe. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of the fitness center focusing on communication mix and making tips for higher …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 11. 2009
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRAVENÁ, Martina. \textit{Analýza marketingové komunikace fitness centra s~praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/j3ywbx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev