Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o. – Martina Bravená
Martina Bravená
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.
Analysis of marketing communication of fitness center
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace fitness centra World Class Health Academy v Praze, které je součástí společnosti World Class International, s.r.o., jedním z největších poskytovatelů fitness a wellness služeb ve Střední a Východní Evropě. Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra se zaměřením na komunikační mix a návrh možných řešení směřujících k …moreAbstract:
The bachelor thesis deal with marketing communication of World Class Health Academy fitness center in Prague, which belongs to the company World Class International, s.r.o., one of the largest supplier of fitness and wellness services in Central and East Europe. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of the fitness center focusing on communication mix and making tips for higher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19374
Thesis defence
- Date of defence: 26. 11. 2009
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRAVENÁ, Martina. \textit{Analýza marketingové komunikace fitness centra s~praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/j3ywbx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev