Ing. Jaroslav VOLOCH

Doctoral thesis

Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu

The Trends of Development of the Relationship between the Company and the Customer on the Industrial Markets in the Field of the New Marketing
Anotácia:
Teze disertační práce řeší problematiku trendů rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu. Hlavním cílem disertační práce je na základě teoretického a terénního průzkumu identifikovat a zhodnotit současný stav vztahů firmy a zákazníka na průmyslovém trhu v prostřední nového marketingu v České republice s ohledem na vývojové trendy tohoto vztahu. Navrhnout …viac
Abstract:
Dissertation Thesis solves questions of relations between customer and company on industrial markets in new marketing environment. Main goal of dissertation work is with the aid of theoretic and field research, identify and evaluate the present state of relations between customer and company on industrial market in new marketing environment in Czech Republic, considering the developments of this relation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Zverejniť od: 30. 9. 2009
Identifikátor: 13802

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 12. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLOCH, Jaroslav. Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu. Zlín, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 09. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 9. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.