Bc. Nikola Drbohlavová

Diplomová práce

Image a identita vybrané značky podniku

Image and Identity of the Selected Business Brand
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat a následně porovnat identitu značky ŠKODA, jež si vytváří tradiční česká automobilka ŠKODA AUTO sama o sobě, s image této značky neboli s tím, jak ji vnímají její zákazníci. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury, které slouží jako podklad pro zpracování praktické části práce. Jsou zde vysvětleny základní pojmy týkající se identity …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and then compare the identity of the ŠKODA brand which is created by the traditional Czech car manufacturer ŠKODA AUTO itself, with the image of this brand, or in other words, how the brand is perceived by its customers. The first part of the thesis includes theoretical findings from the literature, which serves as a basis for the practical part of the thesis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Drbohlavová, Nikola. Image a identita vybrané značky podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku