Image a identita vybrané značky podniku – Bc. Nikola Drbohlavová
Bc. Nikola Drbohlavová
Master's thesis
Image a identita vybrané značky podniku
Image and Identity of the Selected Business Brand
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat a následně porovnat identitu značky ŠKODA, jež si vytváří tradiční česká automobilka ŠKODA AUTO sama o sobě, s image této značky neboli s tím, jak ji vnímají její zákazníci. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury, které slouží jako podklad pro zpracování praktické části práce. Jsou zde vysvětleny základní pojmy týkající se identity …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe and then compare the identity of the ŠKODA brand which is created by the traditional Czech car manufacturer ŠKODA AUTO itself, with the image of this brand, or in other words, how the brand is perceived by its customers. The first part of the thesis includes theoretical findings from the literature, which serves as a basis for the practical part of the thesis. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drbohlavová, Nikola. Image a identita vybrané značky podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Identita policejní organizace
Jiří Dohnal -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Identita policejní organizace
Lukáš Jiříček -
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
Marharyta Shendryk -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights