Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech – Jakub Mrkvica
Jakub Mrkvica
Bachelor's thesis
Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Evaluation of marketing communication in foreign companies
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti retailového bankovnictví České spořitelny, a. s. a jedné z dalších dceřiných spolčeností Erste Group Bank AG, Slovenskej sporiteľne, a. s. Cílem práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci obou zmíněných společností, poukázat na odlišnosti mezi oběma společnostmi a navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace České spořitelny …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing communication in retail banking field of Česká spořitelna, a. s. and one of other subsidiary companies, Slovenská sporiteľňa, a. s. The aim of this bachelor thesis is to evaluate a communication mix of both companies, point out the differences between both companies and propose approaches for improvement in marketing communication of Česká spořitelna, a. s. This …viacObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
- Oponent: Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Nesouhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů. Požaduji omezit zveřejnění své práce v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací a jejím článkem č. 3 s názvem Omezené zveřejnění vysokoškolské závěrečné práce. Nesouhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů. Požaduji omezit zveřejnění své práce v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací a jejím článkem č. 3 s názvem Omezené zveřejnění vysokoškolské závěrečné práce.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / odbor:
International Territorial Studies / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev