Kateřina Černá

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie vybraného podniku

Analysis of marketing strategy in a company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie se zaměřením na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Resa. Teoretická část popisuje kroky předcházející tvorbě marketingové strategie, k níž poté přistupuje podle modelu segmentace, targetingu a positioningu. Práce se také teoreticky zabývá marketingovou komunikací a procesem její tvorby. V praktické části práce je provedena …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy focused on marketing communication on social media of the brand Resa. The theoretical part describes steps leading to marketing strategy preparation as well as marketing strategy itself using segmentation, targeting and positioning model. Theoretical background also focuses on marketing communication on social media and its development. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta