Analýza marketingové strategie vybraného podniku – Kateřina Černá
Kateřina Černá
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Analysis of marketing strategy in a company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie se zaměřením na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Resa. Teoretická část popisuje kroky předcházející tvorbě marketingové strategie, k níž poté přistupuje podle modelu segmentace, targetingu a positioningu. Práce se také teoreticky zabývá marketingovou komunikací a procesem její tvorby. V praktické části práce je provedena …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy focused on marketing communication on social media of the brand Resa. The theoretical part describes steps leading to marketing strategy preparation as well as marketing strategy itself using segmentation, targeting and positioning model. Theoretical background also focuses on marketing communication on social media and its development. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ooffj/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev