Bc. Alena Povolná
Bachelor's thesis
Životní cyklus produktu
Life cycle of product
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zpracování analýzy životního cyklu produktu, a to ruční svářečky POLYS P-4 650 W pro svařování plastů. Ze zjištěných výsledků určit, ve které etapě se momentálně produkt nachází. Dále byla provedena SWOT analýza společnosti DYTRON EUROPE s.r.o., která měla vyhodnotit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti. Závěr obsahuje výsledky provedených analýz a vlastní …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the processing of product life cycle analysis of the hand welding machine POLYS P-4 650 W. According to the results of this work is to determine at what stage the product is currently located. Was performed SWOT analysis of the company DYTRON EUROPE Ltd., which was necessary for evaluation the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company. Conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qojo5/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev