Role umění v televizní reklamě – Bc. Zuzana Laštovková
Bc. Zuzana Laštovková
Bakalářská práce
Role umění v televizní reklamě
The role of art in television advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí filmového umění v televizní reklamě a jeho vlivem na budování povědomí o značce a její image. Teoretická́ část je zaměřena na definici marketingu, marketingové́ komunikace, reklamy, umění́ a filmových výrazových prostředků. Dále je tato část věnována pojmům kreativita vs. efektivita, a jaký́ mají vliv na výsledek reklam. Praktická část pracuje se sekundárními daty výzkumné …víceAbstract:
The aim of the bachelor‘s thesis is to describe the role of film art in television advertising, and its influence on building brand awareness and brand image. The theoretical part focuses on the definition of marketing, marketing communication, advertising, art and cinematic means of expression. Furthermore, this section is devoted to the concepts of creativity vs. effectiveness, and how these concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Libor Korman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva