Bc. Zuzana Laštovková
Bachelor's thesis
Role umění v televizní reklamě
The role of art in television advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rolí filmového umění v televizní reklamě a jeho vlivem na budování povědomí o značce a její image. Teoretická́ část je zaměřena na definici marketingu, marketingové́ komunikace, reklamy, umění́ a filmových výrazových prostředků. Dále je tato část věnována pojmům kreativita vs. efektivita, a jaký́ mají vliv na výsledek reklam. Praktická část pracuje se sekundárními daty výzkumné …moreAbstract:
The aim of the bachelor‘s thesis is to describe the role of film art in television advertising, and its influence on building brand awareness and brand image. The theoretical part focuses on the definition of marketing, marketing communication, advertising, art and cinematic means of expression. Furthermore, this section is devoted to the concepts of creativity vs. effectiveness, and how these concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Libor Korman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Online Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights