Marek Jileček

Bakalářská práce

Propagační mix

Promotion mix
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o propagačním mixu jako nezbytné součásti pro propagaci společnosti nebo výrobku. V teoretické části jsou uvedeny důležité poznatky o marketingu, marketingovém mixu a nástrojích marketingové komunikace. Dále jsou uvedena hlavní specifika reklamy, jakým vývojem v historii prošla, jak dosáhnout účinné reklamy, popis možností jak reklamní sdělení přenést k cílové skupině …více
Abstract:
This thesis deals with the promotional mix as an essential part to promote a company or product. In the theoretical section provides important insights about marketing, marketing mix and marketing communication instruments. The following are the main aspects of advertising, which has undergone development in history to achieve effective advertising opportunities both a description of the advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jq9wed jq9wed/3
13. 4. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
13. 4. 2015
Mach, J.
13. 4. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.