Marek Jileček
Bakalářská práce
Propagační mix
Promotion mix
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o propagačním mixu jako nezbytné součásti pro propagaci společnosti nebo výrobku. V teoretické části jsou uvedeny důležité poznatky o marketingu, marketingovém mixu a nástrojích marketingové komunikace. Dále jsou uvedena hlavní specifika reklamy, jakým vývojem v historii prošla, jak dosáhnout účinné reklamy, popis možností jak reklamní sdělení přenést k cílové skupině …víceAbstract:
This thesis deals with the promotional mix as an essential part to promote a company or product. In the theoretical section provides important insights about marketing, marketing mix and marketing communication instruments. The following are the main aspects of advertising, which has undergone development in history to achieve effective advertising opportunities both a description of the advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva