Význam a měření společenské odpovědnosti firem – Bc. Jiří KUTLÁK
Bc. Jiří KUTLÁK
Diplomová práce
Význam a měření společenské odpovědnosti firem
Significance and measurement of corporate social responsibility
Anotace:
Tématem předložené diplomové práce je význam a měření společenské odpovědnosti firem. Hlavním cílem této práce je na základě provedeného výzkumu zhodnocení současného stavu v oblasti významu a měření CSR. První část práce obsahuje teoretické ukotvení CSR včetně představení procesu implementace. Zavádění koncepce CSR v organizaci je popisováno zejména v oblasti měření a reportování. Součástí tohoto …víceAbstract:
The topic of this presented diploma thesis is the Significance and measurement of the corporate social responsibility. The main objective of this work is, based on the research carried out, to evaluate the current state of the importance and measurement of the CSR. The first part of the thesis contains the theoretical anchor of the CSR, including the introduction of the implementation process. Implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUTLÁK, Jiří. Význam a měření společenské odpovědnosti firem. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická