Komparace školní výkonové motivace žáků – Bc. Marie ŠKUDRNOVÁ
Bc. Marie ŠKUDRNOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace školní výkonové motivace žáků
Comparison of the school achievement motivation of pupils
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je školní výkonová motivace žáků druhého stupně základní školy. Cílem práce je zjistit a porovnat rozdíl ve školní výkonové motivaci mezi skupinou žáků v riziku či s poruchami emocí a chování a skupinou intaktních žáků. Teoretická část představuje východiska pro empirickou část práce. Zaměřuje se na motivaci lidského chování, motivaci k výkonu a výkonovou motivaci ve školním …viacAbstract:
The theme of the bachelor´s thesis is a school achievement motivation of pupils in secondary school. The aim of the study is to find out and compare the difference in achievement among a group of pupils at risk or pupils with emotional and behavioral disorders, and intact pupils. The theoretical part introduces the bases of empirical part. It focuses on motivation of human behavior, motivation of achievement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Jan Tirpák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUDRNOVÁ, Marie. Komparace školní výkonové motivace žáků. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Možnosti využití konceptu „Original play“ v prevenci žáků v riziku poruchy emocí a chování
Hana Dynková -
Prevence a intervence žáků v riziku poruch chování v Rakousku a České republice – komparační studie
Pavlína Livňanská -
Kariérové poradenství žáků s lehkým mentálním postižením v riziku vývoje poruch chování
Martina Jančíková -
Motivační rozhovory jako nástroj učitele při práci s dětmi v riziku poruchy chování
Martin Štepanovský -
Podpůrná opatření žákům v riziku specifických poruch učení
Michaela ŠRŮMOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová