Marketing destinace města Beroun – Bc. Iveta Eliášková, DiS.
Bc. Iveta Eliášková, DiS.
Master's thesis
Marketing destinace města Beroun
Marketing Destination of Beroun
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových metod v cestovním ruchu, konkrétně v destinaci. Zaměřuje se na vymezení potenciálu města Berouna a následný výběr vhodné marketingové komunikace a marketingové prezentace. Cílem práce je na základě zvolené marketingové kampaně vhodné pro destinaci města Berouna, jež zahrnuje návrh vize, priorit, image a brandingu pro město, zvýšit zájem tuzemských …viacAbstract:
This thesis deals with the use of marketing techniques in tourism, particularly in the destination. It focuses on defining the potential of Beroun and selects appropriate marketing communications and marketing presentations. The aim of the work is based on the selected marketing campaigns suitable destination for the towns which includes design vision, priorities, image and branding for the city, to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qqa2v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev