Terapeutický materiál využívaný u jedinců s dětskou mozkovou obrnou – Lenka KVASNIČKOVÁ
Lenka KVASNIČKOVÁ
Bakalářská práce
Terapeutický materiál využívaný u jedinců s dětskou mozkovou obrnou
The Therapeutic Matherial used for clients with cerebral palsy.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá terapeutickým materiálem využívaným u jedinců s dětskou mozkovou obrnou. Teoretická část definuje pojmy jako dětská mozková obrna, narušená komunikační schopnost a popisuje terapeutické techniky využívané u jedinců s DMO. Praktická část byla zpracována formou kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jaké terapeutické přístupy a logopedické pomůcky jsou nejvíce využívány …víceAbstract:
The thesis deals with therapeutic materials used for individuals with cerebral palsy. Theoretical part defines terms such as cerebral palsy, impaired communication ability and describes therapeutic techniques used for individuals with cerebral palsy. The practical part has form of qualitative research. It's aim was to find out which therapeutic approaches and speech therapy aids are most used for individials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jana Mironova Tabachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KVASNIČKOVÁ, Lenka. Terapeutický materiál využívaný u jedinců s dětskou mozkovou obrnou. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva