Theses 

Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu – Bc. Veronika Líšková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Zmeniť agendu. Adresa v ISe:

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Bc. Veronika Líšková

Master's thesis

Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu

Use of Psychology of Advertising in Digital Copywriting

Anotácia: Diplomová práca sa zaoberá možnosťami ovplyvňovania zákazníka v rámci internetového copywritingu. Teoretická časť je zameraná na štúdium odbornej literatúry o marketingovej komunikácii, psychológii a ovplyvňovaní v reklame. Praktická časť hodnotí praktické použitie persuázie v copywritingu vybraných značiek a je doplnená kvalitatívnymi rozhovormi s profesionálnymi textármi. Projektová časť sumarizuje najúčinnejšie prvky persuázie a predkladá konkrétne príklady na ich použitie.

Abstract: The diploma thesis analyzes the possibilities of influencing customers through internet copywriting. The theoretical part is focused on the study of professional literature on marketing communication, psychology and influence in advertising. The practical part evaluates the practical use of influence in copywriting of selected brands and is supplemented by qualitative interviews with professional copywriters. The project summarizes the most effective elements of persuasion and presents concrete examples of their use.

Kľúčové slová: copywriting, presviedčanie, ovplyvňovanie, psychológia reklamy, spotrebiteľské správanie, online marketing

Jazyk práce: Czech

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal2.utb.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50304 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Líšková, Veronika. Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantné odkazy 


Hore | Aktuálny dátum a čas: 19. 4. 2019 08:50, 16. (párny) týždeň

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz