Eva Bínová
Master's thesis
Launch Windows 7 v ČR
Launch of Windows 7 in Czech republic
Abstract:
Cílem této práce je popsat komplexně marketingový plán a strategii uvedení Windows 7 na český trh, popsat fázi realizace kampaně, vyhodnotit efektivitu a produktivitu marketingových aktivit na základě analýzy plnění marketingových a komunikačních cílů a dále pak vyhodnotit efektivitu PR jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe complexly the marketing plan and strategy of launch Windows 7 in Czech republic, to describe the phase of execution of the campaign, to evaluate the effectiveness and productivity of marketing activities on the basis of the analysis of marketing and communication targets fulfillment and then to evaluate the effectiveness of PR as one of the tool of communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22692
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: Robert Hyan
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová