David Andrle
Bachelor's thesis
Nová média v umělecké sféře
New media in the art world
Anotácia:
Tato bakalářská práce vytváří zcela unikátní pohled do světa nových médií. Zaměřuje se především na sféru umělců, jejich tvorby a využití nových médií. Nejprve specifikuje spojení technologií a umění z historického hlediska. Poté se v práci zaměřuji na nově vytvořené umělecké směry, které úzce souvisejí s novými médii. Z důvodu provázanosti nových médií a webu 2.0 je zde i výčet specifických médií …viacAbstract:
This work creates a unique view into the world of new media. It focuses primarily on artists of their sphere of production and usage of new media. At first, there is specification of a connections between technology and arts from a historical periods. Then the work focuses on the newly created artistic movements, which are closely related to new media. Due to the consistency of new media and Web 2 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Josef Hubáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová