Denisa Tomečková

Bachelor's thesis

Obsahová strategie pro noční klub

Content strategy for the nightclub
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá obsahovým marketingem a strategií pro noční klub Vibe. Mimo jiné bude vysvětlovat i několik marketingových pojmů a teorií, které budou následně využity v analytické a návrhové části. Výstupem práce je obsahový plán, který má za úkol zvýšit návštěvnost nočního klubu a především získat stálé zákazníky.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the content strategy for the nightclub Vibe. Besides, it will be also explaining several basic marketing concepts and theories, which will be applicated in the analytical and practical part. The output of the work is the content plan, which should increase attendance and gain regular customers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON