Denisa Tomečková
Bachelor's thesis
Obsahová strategie pro noční klub
Content strategy for the nightclub
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá obsahovým marketingem a strategií pro noční klub Vibe. Mimo jiné bude vysvětlovat i několik marketingových pojmů a teorií, které budou následně využity v analytické a návrhové části. Výstupem práce je obsahový plán, který má za úkol zvýšit návštěvnost nočního klubu a především získat stálé zákazníky.Abstract:
The bachelor thesis deals with the content strategy for the nightclub Vibe. Besides, it will be also explaining several basic marketing concepts and theories, which will be applicated in the analytical and practical part. The output of the work is the content plan, which should increase attendance and gain regular customers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev