Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity – Bc. Darya Shobonova
Bc. Darya Shobonova
Bakalářská práce
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
The Project Selected Marketing Communication Activities
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracovat projekt marketingové komunikace pro podporu cestovního ruchu do Jižní Koreje. Teoretická část je zaměřena na informace, tykající se oborové problematiky marketingu, marketingových komunikací a poznatků, tykajících se tvorby filmového scénáře, audiovizuálního zpracování, základů animace. V praktické časti je připraven námět, scénář, technický scénář a storyboard reklamního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to prepare a project of marketing communications to support tourism to South Korea. Theoretical part is devoted to the information related to the side of marketing, marketing communications and knowledge needed for making movie scenario, audiovisual processing and bases of animation. Plot, scenario, technical scenario and sketch of promotional video are prepared in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jr3sw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev