Bc. Darya Shobonova

Bakalářská práce

Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity

The Project Selected Marketing Communication Activities
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracovat projekt marketingové komunikace pro podporu cestovního ruchu do Jižní Koreje. Teoretická část je zaměřena na informace, tykající se oborové problematiky marketingu, marketingových komunikací a poznatků, tykajících se tvorby filmového scénáře, audiovizuálního zpracování, základů animace. V praktické časti je připraven námět, scénář, technický scénář a storyboard reklamního …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to prepare a project of marketing communications to support tourism to South Korea. Theoretical part is devoted to the information related to the side of marketing, marketing communications and knowledge needed for making movie scenario, audiovisual processing and bases of animation. Plot, scenario, technical scenario and sketch of promotional video are prepared in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní