Specifika marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu – Aneta Hradecká
Aneta Hradecká
Diplomová práce
Specifika marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu
Specifics of Marketing Communication of American IT company on the European market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá specifiky marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu. Cílem je popsat základní teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza marketingové komunikace společnosti Hewlett Packard Enterprise, její zhodnocení a formulování doporučení, která by vedla k zefektivnění marketingové komunikace této společnosti …víceAbstract:
This master thesis deals with the specifics of marketing communication of American IT company on the European market. The aim of this work is to describe principles of marketing and marketing communication. The main objective of this work is the analysis of Hewlett Packard Enterprise marketing communication, its evaluation and formulation of recommendations that would lead to more effective marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2017
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Josef Bič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev