Aneta Hradecká

Diplomová práce

Specifika marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu

Specifics of Marketing Communication of American IT company on the European market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá specifiky marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu. Cílem je popsat základní teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza marketingové komunikace společnosti Hewlett Packard Enterprise, její zhodnocení a formulování doporučení, která by vedla k zefektivnění marketingové komunikace této společnosti …více
Abstract:
This master thesis deals with the specifics of marketing communication of American IT company on the European market. The aim of this work is to describe principles of marketing and marketing communication. The main objective of this work is the analysis of Hewlett Packard Enterprise marketing communication, its evaluation and formulation of recommendations that would lead to more effective marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2017
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Josef Bič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53252