Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Linda Hořínková
Bc. Linda Hořínková
Bakalářská práce
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Anxiety, self-efficacy and school success in pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit rozdíly ve školní úspěšnosti, úzkostnosti a self-efficacy mezi žáky se specifickými poruchami učení a žáky bez specifických poruch učení. Dalším cílem bylo prozkoumat vztahy mezi těmito psychologickými konstrukty a zda jsou tyto vztahy jiné pro žáky se specifickými poruchami učení a žáky bez specifických poruch učení. Výzkumný soubor tvořilo 149 respondentů …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to examine the differences in academic achievement, anxiety and self-efficacy between pupils with specific learning disabilities and pupils without specific learning disabilities. Another aim was to examine the relations between these psychological constructs and whether these relations are different for students with specific learning disabilities and students without …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xl14n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková