Návrh marketingové strategie pro společnost Robur s.r.o. – Bc. Marietta Novotná
Bc. Marietta Novotná
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro společnost Robur s.r.o.
Proposal of marketing strategy for Robur s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a marketingovou komunikací. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část práce se věnuje strategickému marketingovému řízení a marketingovému plánování. Analytická část obsahuje situační analýzu, analýzu marketingového mixu a charakteristiku cílové skupiny. V návrhové části je navrhnuta marketingová komunikace pro …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on marketing strategy and marketing communication. The thesis is divided into theoretical, analytical and proposal parts. The theoretical part of the thesis is devoted to strategic marketing management and marketing planning. The analytical part contains situational analysis, analysis of the marketing mix and characteristics of the target group. The proposal part proposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Kristýna Hájková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev