Katarína Matejová

Diplomová práce

Internetový marketing

Internet Marketing
Anotace:
Tématem práce je internetový marketing. Úvod patří představení internetu jako prostředí pro podnikání a analýze nákupního chování občanů ČR. Dále je charakterizován internetový marketing s ohledem na svá specifika, kterými jsou webové stránky, vyhledávače a reklamy typu PPC. Následující části přibližují webovou analytiku jako nástroj řízení a optimalizace marketingových kampaní v prostředí internetu …více
Abstract:
The diploma thesis characterizes the internet as the environment for marketing. It introduces the internet as a business tool and provides analysis of customer behavior on the internet in the Czech Republic. Following part deals with internet marketing and its specifics, which are websites, search engines and PPC ads. Next section analyses selected web analytics tools for managing internet campaings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2012
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30153

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod