The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process – Kirsten Daniëlle Vreede
Kirsten Daniëlle Vreede
Diplomová práce
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Nizozemský trh s elektrickými horkovzdušnýmu ventilátory: mapování rozhodovacího procesu spotřebitelů
Anotace:
Tato diplomová práce byla vypracována pro výrobce elektrických tepelných ventilátorů. Cílem bylo zmapovat rozhodovací proces nizozemských majitelů domů při nákupu domácích spotřebičů a aplikovat výsledky na marketingovou strategii tohoto výrobce, který vstupuje na nizozemský B2C trh. K dosažení tohoto cíle byla použita kvalitativní metoda prostřednictvím hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s …víceAbstract:
This study has been conducted for a manufacturer of electronically heated fan convectors. The goal was to map the consumer decision-making process of Dutch homeowners when purchasing home appliances and apply the results to the marketing strategy for this manufacturer, entering the Dutch B2C market. To reach this goal, a qualitative method has been applied through conducting in-depth semi structured …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2019
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ