The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process – Kirsten Daniëlle Vreede
Kirsten Daniëlle Vreede
Master's thesis
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Nizozemský trh s elektrickými horkovzdušnýmu ventilátory: mapování rozhodovacího procesu spotřebitelů
Abstract:
Tato diplomová práce byla vypracována pro výrobce elektrických tepelných ventilátorů. Cílem bylo zmapovat rozhodovací proces nizozemských majitelů domů při nákupu domácích spotřebičů a aplikovat výsledky na marketingovou strategii tohoto výrobce, který vstupuje na nizozemský B2C trh. K dosažení tohoto cíle byla použita kvalitativní metoda prostřednictvím hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s …moreAbstract:
This study has been conducted for a manufacturer of electronically heated fan convectors. The goal was to map the consumer decision-making process of Dutch homeowners when purchasing home appliances and apply the results to the marketing strategy for this manufacturer, entering the Dutch B2C market. To reach this goal, a qualitative method has been applied through conducting in-depth semi structured …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78391
Thesis defence
- Date of defence: 2. 10. 2019
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Radek Tahal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VREEDE, Kirsten Dani$\backslash$''elle. \textit{The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/kpvwez/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ