Analýza marketingové komunikace přední advokátní kanceláře – Nikola Martinková
Nikola Martinková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace přední advokátní kanceláře
Analysis of marketing communication of a leading law firm
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace právnické firmy, konkrétně advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS. Jejím cílem je zmapování marketingové komunikace advokátní kanceláře, její zhodnocení a návrh zefektivnění do budoucna. V práci je popsáno jaké konkrétní nástroje marketingové komunikace firma využívá a jak takto nastavená komunikace pomáhá k dosahování cílů firmy. Práci lze …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the law firm HAVEL & PARTNERS. Its aim is to map the marketing communication of the law firm, its evaluation and a suggestion for its improvement. The thesis describes specific tools the company uses for outward communication and also how it helps to achieve the company's goals. The bachelor thesis is divided into theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76525
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2019
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Veronika Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev